Urban outdoor-nyheter | Vårnyheter for friluftsliv og hverdag
Online sykkelbutikk

Kontakt

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Hvor er min bestilling?
Du kan se statusen for din bestilling i din kundekonto under bestillingdetaljene. Hvis du har lagt inn bestilling som gjest, kan du finne sporingsnummer i forsendelsesbekreftelsen, som du kan bruke for å sjekke den nåværende statusen for din bestilling.

Når blir refusjonen betalt?
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 2-3 uker å behandle en retur, så vi ber deg være litt tålmodig.

Når vil min reklamasjon bli behandlet?
Vi behandler reklamasjoner etter som de kommer inn til oss. Dessverre kan behandlingstiden for øyeblikket ta opptil 3 uker. Vi beklager dette og ber om forståelse.

Du kan finne flere ofte stilte spørsmål på siden Spørsmål og svar.

SEND OSS EN MELDING

Behandlingstiden er for øyeblikket lengre enn normalt. Dette er på ingen måte vår vanlige standard, men vi vil gjøre vårt aller beste for å behandle din forespørsel så raskt som mulig. Vi beklager dette og er takknemlig for din tålmodighet.

Hvis du skriver inn ditt telefonnummer i kontaktskjemaet, kan vår kundeservice kontakte deg på telefon hvis du har spørsmål og dermed behandle forespørselen raskere.


Konakt oss på

Gjenværende tegn.