Online sykkelbutikk
Peak Friday - opptil -70% | Kun 26. - 29. november

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Når vil min bestilling bli sendt?
Normal leveringstid vil du se i ordrebekreftelsen du mottar fra oss. Etter du har mottatt bekreftelse på at varen er sendt, vil leveringstid være mellom 5-7 virkedager. Du kan se statusen for din bestilling under «ordrestatus» . Hvis du har lagt inn bestilling som gjest, kan du finne sporingsnummer i sendingsbekreftelsen, som du kan bruke for å sjekke den nåværende statusen for din bestilling.

Kan jeg legge til varer, fjerne eller endre noe i min bestilling?
Dessverre er det ikke mulig å gjøre endringer i en allerede opprettet bestilling.

Kan jeg kansellere min bestilling?
Vi beklager å måtte meddele at det per nå ikke mulig å kansellere bestillinger på grunn av høyt volum av henvendelser.

Når blir min retur behandlet?
Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 2-3 uker å behandle en retur, så vi ber deg være litt tålmodig. Etter refusjon er satt i gang, vil Klarna sende epost til deg med beskjed om tilbakebetaling.

Når vil min reklamasjon bli behandlet?
Akkurat nå mottar vår kundeservice mange henvendelser, og derfor er svartidene våre lengre enn vanlig. Vi jobber så fort vi kan og svarer på e-postene i den rekkefølgen de kom inn. Vi håper på din forståelse.

Du kan finne flere ofte stilte spørsmål på siden Spørsmål og svar.

SEND OSS EN MELDING

Behandlingstiden er for øyeblikket lengre enn normalt. Dette er på ingen måte vår vanlige standard, men vi vil gjøre vårt aller beste for å behandle din forespørsel så raskt som mulig. Vi beklager dette og er takknemlig for din tålmodighet.

Vær oppmerksom på at vi vil kun dele informasjon om din bestilling til den e-postadressen som ble brukt da du la inn bestillingen.

Hvis du skriver inn ditt telefonnummer i kontaktskjemaet, kan vår kundeservice kontakte deg på telefon hvis du har spørsmål og dermed behandle forespørselen raskere.

Akkurat nå mottar vår kundeservice mange henvendelser, og derfor er svartidene våre lengre enn vanlig. Vi jobber så fort vi kan og svarer på e-postene i den rekkefølgen de kom inn. Vi håper på din forståelse.


Kontakt oss på

Gjenværende tegn.