Åpnes ikke PayPal`s innloggingsside?

Klikk her
for å forsøke igjen.

Vennligst vent. Din ordre behandles.

Dynafit 30 Produkter

DynafitBrandHeader
Dynafit

Dynafit – Speed up

Dynafit begynte å produsere slalåmstøvler på 50-tallet. I 1976 vann Franz Klammer OL-gull i et par klassiske Dynafit-støvler. I dag er sortimentet for vinter helt innrettet på alpint og topptursutstyr, mens resten av året ligger fokuset på høyalpint og multisport.

Sorter etter
 
Side 1 av
1

Produkter til trening året rundt

Fart, lettvekt, utholdenhet og teknologi. Det er ledeordene for et av de største merkene innen alpint i verden, og det er tross alt nøkkelord som alle med en forkjærlighet for natur og friluftsliv kan stille seg bak. Det hele startet med et enkelt par skistøvler i 1950, og fortsatte med OL-gull, verdensmesterskaper og utøvere i hele verden som begynte å velge Dynafit som favoritten sin. På 80-tallet skjøt merket virkelig fart, og selv med et par eierskifter opp mot 2000-tallet, har Dynafit beholdt både målene sine, nivåene sine og ikke minst fortsatt med innovasjon for alle som elsker fjell, snø, ski og fart. Dynafit sko

Sikkerhet og ekstremsport, i ett

Tiden da man bare setter nedover fjellsider på et par planker er heldigvis over. Det var ikke spesielt sunt for noen, og når man først har kommet seg til bunnen av fjellet, vil man gjerne opp igjen… og igjen, og igjen. Med Dynafit har både proffene og amatørene fått servert alt som skal til for å klare nettopp det. Selvsagt kreves det mye øvelse, men det rette utstyret har mye å si. Dynafit lager ikke bare bekledning, utstyr, sko og varmende plagg for de som liker seg i de litt røffere, hvitere omgivelsene, men har for eksempel vært pionerer innen utvikling av airbags til bruk ved snøskred – ryggsekker som er laget for å redde liv dersom snøen gir slipp og kommer etter deg. Sikkerheten har alltid stått sterkt hos merket, som både jobber for, sammen med og består av ekte utøvere og entusiaster – det er alltid et godt tegn når utøverne av en sport eller idrett selv får være med på å utvikle nettopp det utstyret som skal få dem opp, frem og videre.

Er du en snøleopard?

Snøleoparden ble den nye logoen til Dynafit i 2005, og med det kom også et samarbeid med Snow Leopard Trust, en organisasjon som skal beskytte den truede arten, som også symboliserer alt det Dynafit står for – et stille, raskt, fryktløst og atletisk dyr som trives aller best der snøen er dyp. Med flere arrangementer og dyp støtte til både miljøvern og bærekraft, har Dynafit kunnet storme fremover på et marked som i både økonomiske kriser og krav om mer sosialt ansvar har blitt enda mer kresent. Faktisk så kunne Dynafit vise til en økning i de amerikanske salgstallene sine på 75 % i 2008, midt i finanskrisen. Det sier et og annet om både merket og om utøverne som velger å bruke det. Så er spørsmålet, er du en snøleopard? Vil du være med på et av de største eventyrene innen alpin teknologi og innovasjon? Hvis svaret er ja, så er Dynafit definitivt merket for deg også. Enten du trenger ski eller støvler, jakker, bukser, sokker eller undertøy, eller alt som måtte falle mellom dem, så har du kommet rett når du valgte Addnature.
Her hos oss handler alt – fra morgen til kveld, og gjerne ut over natten, om å komme seg ut, se naturen, bruke naturen, fremme både treningsglede og naturglede og bærekraft, og dermed finner du Dynafit her i nettbutikken vår. Det er en nettbutikk laget spesielt for sånne som deg, og sånne som oss – naturelskere, treningselskere og rett og slett alle som har lyst til å være utendørs i både solskinn, regn, snø og sludd. De to siste har vi jo en del av her i Norge, så godt utstyr og gode klær gjør at du slipper å snu – du kan fortsette videre så langt du bare vil, og så langt du orker. Vi anbefaler at du tar en titt på Dynafit-katalogen her på addnature.no. Det kommer du definitivt ikke til å angre på.


Trenger du hjelp?
Kontakt vår kundeservice! Man-Fre 10:00-17:00 h
21 93 97 97
Nyhetsbrev
Registrer deg nå å få et gavekort på 100 kr.
Eksklusive tilbud og rabattkoder venter på deg.4
Fornøyde kunder
Vi vil gjerne å høre om din opplevelse hos oss,
slik at vi kan bli bedre.